diumenge, 4 de març del 2012

BARCA DE VELA

 
Has provat a diluir els retoladors amb aigua?

Pots pintar amb ells sobre una superfície humida, o fins i tot, mullar els traços acabats d'aplicar. Resultarà molt semblant a l’ obtingut amb les aquarel·les però més vistós. 

Els retoladors amb base d'aigua són els anomenats “escolars” i es venen en diferents versions. El traç obtingut amb tots ells es pot diluir fàcilment amb aigua, resultant taques en què el pigment es reparteix irregularment. Es pot aconseguir d'aquesta manera efectes semblants als de l'aquarel·la…

Els nens i nenes de primer han dibuixat una barca de vela  amb retoladors gruixuts, després s'ha humitejat amb un polvoritzador amb aigua fins obtenir aquests resultats tan màgics. 

Tapa del projecta de la Mediterrània- curs 1r

4 comentaris :

  1. Hola Espe, tens un bloc molt inspirador i creatiu, jo també em quedó amb tú! una abraçada!

    ResponElimina
  2. Que bé han quedat aquests vaixells! Jo una vegada vaig provar aquesta tècnica i ens va sortir fatal. Segurament no ho vaig fer bé, ja no me'n recordo però no em sona fer-ho amb polvoritzador, segurament ho vam fer amb pinzell. Ho hauré de tornar a intentar.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Genials aquests velers!!! També posaré en pràctica la tècnica i t'explico.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. La força dels colors son genials!!!

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...